torsdag, november 30, 2006

Det bästa med julen.


Förutom att få ge bort presenter och umgås med nära och kära, så är det i min värld bästa med julen de påkostade och ofta ovanligt snygga kampanjer som pryder vår vardag, i tidningar, på tv och billboards. Man gillart.





En favorit redan nu är MQ's hotties, Andreas Wilson och Marie Serneholt. Och nej, de är inte ett par i verkligheten.

I somras snubblade jag och Frida runt på söder, med fokus på second hand.. vem ser man inte då ätandes på SideTrack, (en bar/restaurang för björnar (om ni inte har koll på vad det är, skäms på er. Googla, eller nåt.)) jo, herr Wilson! Inte trodde man väl att det var hans kopp te.. tror jag iofs inte nu heller. Men att leka med tanken är underhållande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej du glade! jag vet, vi har blivit jädrans bra på reklam! tog lite tid, men den som väntar.. :) *stolt butiksbiträde på ovannämnda affär* (kedja låter så tråkigt och mainstream..)
men är ändå inte helt nöjd.. kom igen, marie sernholt!.. *skakar på huvudet och suckar* fantasilöst.
f'rsten en annan grej, tuppen..:) mkt besviken att inte jag var med på kort. *ingen egoboost här inte* oh well, I'll geet over it! :-) tataa

Anonym sa...

vad fan! okej att jag inte är så teknisk. *vi vet alla att hon är faar from it* men hur svårt kan det va att skriva ett inlägg här?! *tydligen väldigt* okej, nytt försök. :)
jag vet, vi har verkligen lyckats jädrans bra med reklamen! tog lite tid, men den som väntar.. *stolt butiksbiträde på ovannämnda affär* (kedja låter så tråkigt och mainstream..)men snälla! marie sernholt av alla snygga svenskor.. *skakar på huvudet* fantasilöst.
f'resten en sak till, tuppen.. blev mkt besviken när inte jag var med på kort. *ingen egoboost här inte* oh, well. I'll get over it! :) tataa

danidanger sa...

Ha ha. Tack för dina komments, Elin!

Underbart att få lite respons på det man skriver och de bilder man stulit..

Det gick, som du ser perfekt första ggn du försökte.. men varför inte skriva två ggr. Ibland blir ju budskapet desto tydligare!

Tyvärr var alla bilder på dig från inuti lokalen.. visst min lilla mobil är bra, men den har sina begränsningar. Ibland är det mödan lönt att gå ut på rökpaus.

Så snart jag har bilder som även du skulle vara nöjd med så kommer de upp. Var så säker!