tisdag, november 14, 2006

Six feet under

Min mamma är en ängel!
Hon märkte att jag behövde lyftas upp lite, så hon tog mig med på en lång shoppingrunda till sådan butiker som man inte går till, utan vill åka bil till. Hon bjöd mig på både lunch och fika, precis vad en fattig student behöver. Hittade sjukt mycket kläder som jag ville ha. Köpte istället mat och en ny teflonbelagd kastrull att koka gröt i. Plus ett smalt rött skärp med nitar. Något onyttigt måste man få köpa också. Väldigt snyggt till tajta jeans. Vi hittade också en superfin outfit till Bella, min fostersyster. Jag har blivit lovad en mailad bild, då ska jag lägga ut den och beskriva vad hon har på sig. Ni kommer gillat!

Min födelsdag är i april.. eftersom jag är en av de svåraste att köpa present till (ja, jag erkänner. Skulle inte vilja vara tvungen att göra det heller!) och jag visade en box jag ville ha, så slog min mor till och köpte den till mig. Hur gulligt som helst! Nu har jag över tre tusen minuter av en favoritserie att se fram emot. Längtar! Hämtade ut den på posten idag.. men ikväll är det Ugly Betty och Grey's anatomy, så jag ska dra ut på det lite till. Den som spar han har! Inget uttryck jag ofta efterlever, men ibland passar det in.

Inga kommentarer: