lördag, november 25, 2006

sexyback..


Okej.. Som ingen kan ha missat. Justin intar Globen i Juni. Man vill gå. Tobi! vill det med.. Vi skulle ju ha askul, det vet man. Men frågan är den. Ska man casha upp 1390:- för att få vara i den exklusiva Sexyback-Danceclub, närmast scenen? Det skulle troligen vara värt varje liten enkrona.

Tyst! Jag vill inte höra. Jag vet att jag snart blir trettio, och att det kommer bara vara kids som behöver gå ihop två och två för att uppnå en så respekterad ålder som jag. Det är lite sorgligt, jag vet. Men vaffan. Men e ju bara så gammal som man gör sig. Jag är ju ännu nere med det. Om ni fattar tugget. Eller så intalar jag mig själv. Ha ha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Danidanger darling.. vet ej hur detta ska se ut. Är ännu full efter kvällens strapatser och det kan kanske bli lite stavfel men vem bryr sig? Du är den yngsta och bästa 27-åring jag känner... du a fan du, nä jäklar, ja kan inte beskriva dig med ord. bäst, den bästa. oslagbar värdefull, ocg detta säger ja inte för att ja är full uta för att du är underbar. Looove. Banana