lördag, januari 13, 2007

Blackparty!

Ikväll har den fabulösa Tobi sin årliga födelsedagsfest. (Ha ha.. årlig..) Temat är svart, svart och svart. Den i svart inredda viploungen på nyrenoverade Flustret är bokad. Jag räknar kallt med att få se en kreation av denna kaliber. Även om Dita kanske inte kommer, men vem vet? Vad som helst kan hända en kväll som denna. Minns fyra år sedan, när han fyllde tjugo, showade i en halvtimme för sina hundrafemtio sittande gäster. Helt fantastiskt. Allt jag gjorde på min tjugoårsdag var att spela en cd och bli aningens aning redlös. Men så låg jag i lumpen vid tillfället.. annars hade jag stått i femton centimeters klackar med en hemsydd kreation och tejpat skrev.. eller kanske inte. Det hade varit en syn för som skadat mer än strålningen från Tjernobyl! Cred till Tobi som gör det, bättre än alla andra!

Inga kommentarer: