tisdag, januari 30, 2007

Heroes

Fan.. att man måste sova och gå tillbaka till sitt liv när allt man vill är att fortsätta se sina nyfunna vänner. Jag erkänner. Jag har alltid velat vara en superhjälte. Med abnorma krafter. Det är den ultimata drömmen. Jag tror inte jag är så himla ensam om det. Självklart spelar detta in på min bedömning av Heroes. Även om jag skulle försöka bortse från det så skulle jag hissa serien till skyarna. Här har vi ett otroligt välskrivet manus, enastående skådespeleri, lagom mycket effekter och symbolik, humor och dramatik. Jag kan verkligen inte komma på något som saknas. Den är komplett. Notera noga. Jag har bara sett fem avsnitt. Verkligheten pockar på min uppmärksamhet och trots att det bär emot så måste jag ta tag i den istället för att se vidare, men det jag sett hittills har haft mig på tå. Hoppas innerligt att det fortsätter så.

3 kommentarer:

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Det blir bara bättre och bättre baby.. Believe you me!

Staffan sa...

Thepiratebay.org nästa!

danidanger sa...

fan fan fan. har sett alla avsnitt som jag har nu.. gaawdh! klarar inte väntan på nästa episod.