onsdag, januari 31, 2007

Nittiofem..

Jag blir så störd av att inte veta vad allt betyder. Minns ni trekampanjen? Nu kör visst sj ett liknande tilltag. Mitt offentliga rum har besudlats av siffran 95.. tackålov har jag insett vad den betyder innan det gick för långt och jag började besudla slumpvis utvalda reklamplatser med valfritt kroppsligt avfall. Det ska tydligen bara kosta nämnda belopp för en tripp till götet. Det förstår man. Vem vill åka dit. Hela stället borde vara på rea. Så förrförra säsongen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, ursäkta att jag är här inne och kikar för jämnan. haha, jag undrade och så vad de där reklampelarna betyddde, dålig reklam, minst sagt. mer irritation än nyfikenet...

danidanger sa...

Inget att ursäkta! Bloggen är öppen för alla. Kan ju låta dig veta att det var på just din blog som jag först såg vad reklamen betydde. Det var en banner där. Sammanträffande? Jag tror inte det.

Anonym sa...

jag såg den just också.