fredag, januari 12, 2007

Gadgeto Ultimati

Så som det latinska namnet måste bli på den nyligen muterade arten av prylar. Hur het som helst. Men det dröjer väl ett år tills man får leka med den själv. Tur som det är, går mitt nuvarande abonnemang ut runt den tiden.. men kommer man att redan ha tröttnat på hajpen? Jag funkar inte bra med väntan. Ett par minuter gör att jag vill ha det jag väntar på mera än tidigare. Men låt det gå en aningens aning längre tid och jag hatar det jag väntar på. För att det låter mig vänta. Perfekt exempel är nike+ipod prylen. Ja, ni vet knappt vad det är. Jag spottar på den nu. Skulle inte falla mig in att tjacka den nu. Håll mig på halster och gå miste om mina laxar. Så att säga.

I dagsläget är läget sådant att drömmen om den till synes oumbärliga luren lever och frodas.

Inga kommentarer: