onsdag, januari 24, 2007

Late nite.

Just kommit hem från gratisbesök på bio. Bjöds att se Göta anal 2. Skrattretande.. dålig. Med betoning på skrattretande, så det var värt tiden. De utlovade snittarna såg allmänt ledsna ut och skumpan var redan slut. Gratis är gott, tänkte nog de som hann före oss. Tog med mig Annabanana och mös i biomörkret. Nu funderar du säkert vad Gurra gör på bild intill detta inlägg.. det är inte så långsökt som man kan tro. Sökte en bild på Linus Wahlgren, som var den hetaste i filmen. Vem ser man inte på en av de första, som poppar upp? Jo, just det. Du gissade rätt. Min gamla klasskompis Gustav. Eller, nej! Han är inte alls gammal. Vad skulle det då innebära att jag är? Min unga före detta klasskamrat, ska det vara. Puh. Kunde sett illa ut, det där.

2 kommentarer:

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Han är handsome som alltid... bättre än Linud!

danidanger sa...

Japp. Men hur stor är riske att man får upp en bild på honom, när man söker bild på någon annan? Eller överhuvudtaget. Jag trodde att det världsomspännande nätet innehöll lite mera information än så. Hade nog fel. Det är nog bara tre, kanske fyra datorer som är uppkopplade.