onsdag, januari 17, 2007

Synlig villa.

Trötter så ögona går i kors. Men imorgon blir det nya tag. Tentan på söndag ska avklaras galant. Hoppas jag. Tur att man får ta med sig den feta blå boken med lite lagar i. Kollade just på de första avsnitten av "What about Brian". Gillart. Hörde någonstans att det skulle vara en kass kopia av "Vänner". Hur tänkte de då? Det här är ju helt annorlunda. Först och främst utspelar det sig i Los Angeles. Skillnad. Alla stolar har samma färg. Nytt grepp. Inget burkat skratt så långt örat når. Tackålov. Men visst, man hade ju gärna sett Pheobe (aka Romy) hänga runt och vara lite lagom off.

Nej. Nu ska jag stirra på de vita och svarta fälten tills jag somnar. Är de horistontella linjerna så vågrätta som jag inbillar mig, eller är det bara inbillning?

Inga kommentarer: