söndag, februari 11, 2007

Da capo

Eftersom det förra blindtestet var så poppis, kommer här ett till. Om du kan läsa det dolda budskapet, behöver du inte känna dig träffad. Den som ska känna sig träffad är den som utsätter sina medmänniskor för fatala fashionerrors. Man ser det ske varje dag. Min själ lider var gång. Visst, kanske är det fel att attackera färgblinda. Det är troligen en allmänt utbredd smaklöshet som ligger till grund. Men som jag tidigt lärde mig. Fajtas bara matcher du vet du kommer vinna. Sparka på den som redan ligger ned.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ok jag har gjort ett ärligt försök, detta var det jag såg: en kvinna som sitter gränsle över en stol. Hon har riktigt bulliga lår och istället för huvud har hon en stor rosett. Är det rätt?

danidanger sa...

Jajamensan! Det är ju det jag ser med!!