onsdag, februari 14, 2007

Grattis på alla hjärtans dag!



Känns som passande bilder, då så många går och förbrukar papperskort i dag.

Men vad menar de egentligen? Ja, att plantera träd är bra. Det fattar jag. Men, vad har soldaterna med det att göra? Finns det inte soldater som dör, om det finns träd i öknen? Kommer inga krig uppstå i grönskan? Nej.. vänta.. nu vet jag. Fan, vad jag är korkad. Skyller det på min modellkarriär. Man måste ju leva upp till fördomar, vad ska folk annars ha dem till?

Soldaterna har ju skogscamo. Suck.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lååååångsökt. Jag fattade inte heller. Ses vi på katalin på lördag eller??? /// din åsa

Anonym sa...

Den bästa alla hjärtans dag hälsningen ever! =)

Anonym sa...

en blygsam fråga. vad var egentligen budskapet?

danidanger sa...

Budskapet med inlägget, eller med kampanjen? Budskapet med inlägget var en undran om varför reklam ska vara så dålig. Budskapet i reklamen kan inte jag ställas till svars för, men jag skulle tro att det gick ut på att de (WWF) anser att man borde plantera mera träd, så heta unga män inte går till spillo, så de kan förbruka mera av icke förnybara bränslen och för eget nöjes skull stjärtknulla pandor tills de alla dött i en total ebolaeufori. Fint, va?

Anonym sa...

jätte fint. vilken fin värld vi lever i...