tisdag, februari 20, 2007

The dark knight!

Ok, även om jag gör det hela tiden, så vill jag egentligen inte helt hänge mig åt att promota andras prylar. Som om jag hade egna att göra det med. Ha ha. Här har ni iallafall nyheter om ett projekt som ser ut att få ett högt SHI (Sexig hunk index). Uppföljaren till Batman returns ska innehålla karaktärer som varit med förut. Då fick vi se Val Kilmer, Jack Nicholson och Tommy Lee Jones. Man kan ju snabbt konstatera att de bytt upp sig. Se bara här.

Christian Bale blir herr fladdermus igen.

Heath Ledger ska leka Joker.

Runda av med Aaron Eckhart som Twoface.

Som det ser ut kommer filmen till en biograf nära dig under nästa år. Så länge kan du, som jag, leka med tanken på vad dessa tre heta herrar kan göra tillsammans.. he he. Just det.

Inga kommentarer: