söndag, april 29, 2007

Bara det godaste.

Jag slickar strösslet av vaniljglassen. Vanilj har jag alltid ansett vara slöseri med glass. En vit massa vars enda charm består i sin kyla och i vissa fall konsistens. Det räcker inte långt. För att ni ska slippa äta er igenom den enorma mjukglass som man kan likna bogosfären vid, så har jag börjat lista de bästa i länkfältet till höger. Så, låt mig slicka din glass och njut av att få strösslet serverat genom en djup tungkyss, som man kan likna min blog vid.

En av nykomlingarna, eller det är faktiskt en favorit i repris, Manolo style. Underbar sida där mängder av finfina flickor och tuffa pojkar poserar. Låt dig inspireras. Sluta att blint följa Vero Moda's kollektion. Ta intryck från andra sidan världen.

Den andra länken följer samma tema. Pablo Homme ger dig som är lite mer maskulin än de flesta en vink om trender och tips på sådant som hör där till men ta inte deras ord för lag.

Inga kommentarer: