tisdag, april 10, 2007

Hooray for science!

6 kommentarer:

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Ok.. Jag fattar nada av det här. Flott, fiskar och en galen japan? Jag bara ryser! Nu får du förklara dig!

danidanger sa...

Jo, efter att ha läst din dialog via msn som publicerats hos Jenny, så vet jag hur du känner inför Japsen.. Allt jag vill ha sagt är att det är så vackert när djurhållning och matlagning går hand i hand i söt harmoni.

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Alltså japaner är säkert jättegulliga, jag gillar ju sushi, ninjas och harijuko girls. Vissa saker förstår jag bara inte.

danidanger sa...

JAhh. Som deras gula små peni.. nej, jag menar fiskar som simmar under friterande olja.

Nej. Det är inte lätt att greppa. De är hala, de små rackarna.

Staffan sa...

Vadå halt? Deras gula små peni... ?

danidanger sa...

OK.. nu börjar det spåra. .ha ha. Klipp dig och skaffa ett jobb. Sluta läsa obskyra kommentarer till poänglösa blogginlägg. Aight!?