fredag, april 13, 2007

Önskelistan

Har tänkt sammanfatta en liten önskelista här, då flera har frågat vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Underligt, egentligen att det är så svårt att göra en sådan lista. Jag brukar ju ha full koll på mina materiella begär. Iallafall trodde jag att det var så. Tänkte först att det skulle bli en enda lista, men det var för svårt att sammanfatta.

Det här något jag vill ha. Men samtidigt något som väldigt få kan köpa mig. Troligen ingen av de som hade en vag plan att göra det. Men vaddå. Det kanske finns någon därute som vill överraska mig. Efter att ha sett ett par avsnitt av My supersweet sixteen, så lever jag i den villfarelsen som säger att en bil inte alls är för mycket att önska sig. Klicka på bilden och kolla in maskinen närmare.

Känner du inte att det här riktigt är det du vill ge mig, vänta på nästa inlägg, som kanske passar bättre..

Inga kommentarer: