tisdag, april 17, 2007

Lagrad kaka..

Efter att viss otydlighet från min sida lett till stort lidande och en känsla av utanförskap hos flertalet, så kommer det här inlägget som ett klargörande. På måndag är det måndag. Den måndagen är det som avses som deadline för anmälan av deltagande i tårtfrosseriet i Fålhagen. Alltså har du fortfarande tid att boka in en colon hydrotherapy, så du verkligen kan fylla på reserverna när du kommer på besök. Osa går bra att göra som kommentar här eller till det tidigare inlägget. Vilken tårta äter du helst, föresten? Inte många födelsedagsbarn överlåter sådana beslut till gemene man.. så passa på. Gör din röst hörd. Vem vet, kanske går din tårtdröm i uppfyllelse. Kanske gillar du en traditionell layer cake, som för övrigt är en bra film.. eller vill du hellre smaska på en bit av fransk chokladtårta. Måhända är finska pinnar din grej. Hur ska jag veta, säg?

Måste jag kanske förtydliga mig lite till.. kalaset går ned på onsdagen den tjugofemte april.

2 kommentarer:

jenny sa...

Å NEJ, den onsdagen är jag ju på resande fot och kan inte alls äta tårta! Vad synd!

danidanger sa...

Fan vad synd!