måndag, april 23, 2007

Måndag morgon..

Min frekvens av bloginlägg har varit låg ett tag. Ett par bilder och filmer har kastats in som tröst då inga briljanta ordflöden uppstått i mina fingerspetsar. Ibland är det så. Men nu blir det nya tag. Måndag är alltid en nystart. Den gamla veckan är borta. Inget har hunnit hindra en från att verkligen vara den där som man vill vara. Drömmen om att göra det men vill göra har ännu inte krossats. Man föds på nytt varje måndag. Kanske därför man vaknar skrikande. Hm. Först kände jag att bilden passade in på mångas måndagshumör, men nu ångrar jag mig. Det där ser ut som en torsdag. Glöm nu inte att det här är måndagen som är måndagen som är sista dagen att svara på frågan för dagen. Ska du äta min tårta, månntro? Då menar jag inte tårta, som andra kanske menar, utan tårta i den gamla beprövade meningen, som bakverk.

5 kommentarer:

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Jag har redan tacka jag.. men jag tackar JA igen! Kram

Staffan sa...

Snart är du en gammal gubbe!

danidanger sa...

Håll käften ungjävel!

Jag har kommit fram till att jag bara blir 18+. Inget mindre, inget mer.

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Randy Sandy kommer också på tårtkalas! Hurra hurra!

danidanger sa...

Jippie!