fredag, april 06, 2007

Ove-invigning..

Ingen var mer skeptisk till allt studentikost än jag. Jag köpte ju inte ens en mössa till studenten, för bövelen. Hur blev jag omvänd?

Jag skyller en del på sommarsol, en del på alkohol men den största delen skyller jag på mina medskyldiga. De sjukt sköna typer som man får leka med i en stuga i en park i en håla i ett norrland.

I onsdags var det så dags för invigning av overaller. Det skulle lekas leker och utföras riter. Som vanligt var jag och bananen sena. Tanken var att vi skulle ta det lite "lugnt". Tio minuter senare och en vinare mättare så var det i full gång. Det kan vara ett inofficiellt rekord. Inte ens glas bemödade vi oss om att använda.

Ni kan ju föreställa er resten. Rena rama festen. Ha ha.

Annabanana med sagda flaska.

Redan nu är det suddigt i kanten..

En lek på ett golv med många muggar..

A moment of clarity.

För att sedan bli ganska mörkt igen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

OMFG! fan vad kul vi hade! love

danidanger sa...

ha ha. Jajamensan!

Och mer ska det bli!