måndag, april 09, 2007

Trehundra

Även om jag till mångt och mycket håller med min brors rescension
av trehundra så måste jag säga att det inte alls var för mycket slowmotion, naket eller stridande. Det är vackert, vältajmat och koreograferat in absurdum. Filmen följer förlagan, seriealbumet av Frank Miller, väl. Det ska vara sådär. De gör det otroligt bra. Alla filmer behöver inte vara dogma. Tack och lov för det.



Av mig får filmen fem. En klar favorit i mörkret. Jag ger sex till Gerard Butler.. en för varje magmuskel.

5 kommentarer:

Staffan sa...

Jag håller med. En klar favorit. In självklarhetum.

danidanger sa...

Insett att det är såhär jag vill att ett spel ska vara. Story med substans, grafik som är löjeväckande vacker och medryckande karaktärer. Det vore det ultimata spelet. Jag skulle aldrig mer vilja vara i verkligheten och det fanns ett sådant alternativ. Suck.

Staffan sa...

Är det Cypher jag talar med?

Jag har äckligt höga förhoppningar på Killzone 2. Det är typ anledningen till att jag köpt playstation 3.

danidanger sa...

Nejdå, bara en som är less på det här, men för lat för att verkligen göra ngt åt det.

Staffan sa...

Verklighetsflykt i måttliga mängder en del av en sund hjärnberikande kost.