söndag, april 15, 2007

Nedräkningen har börjat.

Tio dagar kvar. Hinner du hitta det du vill ge mig? Jag tänker mig att det bokats möten på banker, privatekonomier har setts över, länkar har klickats på och efterfrågningar har gjorts. Det är verkligen gulligt av dig, men om du verkligen känner mig vet du att det inte behövs. Jag väntar mig inte att få en enda pryl från listan. Hela önskelistan är just det. En lista med önskningar. Som alltid när jag får drömma mig bort, önska mig vad som helst, så gör jag just det. Drömmer. Jag tror inte jag ska få något på listan. Men förnekar inte att jag vill det, såklart vill jag det! Här kommer den, i mina ögon, enda realistiska önskningen. En önskan om att inte bli sittande i ett hav av ensamhet, med grånande skägg och trasig treudd. Min högsta önskan är att du kommer till mig, äter min tårta, dricker mitt kaffe och har en trevlig stund i mitt sällskap.

Osa senast på måndag. Gör en kommentar och berätta att du kommer. Måste ju veta hur många tårtor som krävs..

9 kommentarer:

danidanger sa...

Fan vad tragiskt! Inlägget har varit uppe i flera timmar. Inga kommentarer har inkommit. Ingen har sagt att jag är värd att firas. Ingen tycker om mig! Buähhuhuu.

Fan det här kommer bara göra att jag bakar än fler tårtor och sätter i mig dem själv. Kan man boka en ambulans i förtid? Låta personalen på akademiska stå klara med defibrilatorplattorna när jag kommer in. Passar det den 25:e april, klockan 11:30? Då har jag nog hunnit med en tårta för varje år som jag levat, om jag går upp vid nio.

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Vi kommer... ville bara inte visa att vi är tårtjunkies! Och sluta gnäll.. vi firar ju dig VARJE dag! Puss

danidanger sa...

Jäj!

.. och du har visserligen rätt. Varje dag är min dag. Jag är bortskämd.

Anonym sa...

jag kan komma och spy i ditt handfat, kissa i din soffa och skita på dina tapeter, jag är en bra festförhöjare, tro mig...

try me...

(detta var väl inte allt för seriöst, men visst är du värd att firas)

danidanger sa...

Lovely!

Kom och gör en dirty sanchez på fisken i mitt vardagsrum!

Lovar att bjuda dig på en passande tårta!

Anonym sa...

I´ll be there cupcake! Ingen ser fram emot din födelsedag lika mycket som jag.. inte ens du! :)
/ Bananen

danidanger sa...

Ha ha.

jenny sa...

men å, jag vill också komma på tårtkalas! är det för sent nu?

danidanger sa...

Nej, såklart det inte är!

På måndag är det måndag, idag är det ju tisdag.. jaha. Glömde att det kan finnas två måndagar under en tiodagarsperiod.. oops.

Du är varmt välkommen!