torsdag, april 26, 2007

Kalas

Pappa tycker jag är gammal nog att sluta ha min nyckel runt halsen, men jag insisterar.

Annicka och Amelia kom med ett stort fång rosa liljor som matchade deras outfits perfekt.


Av Anna fick jag en ring med inskriptionen "Amicus verus est rara avis". Jag håller med!

Nyfriserade Sara hade med sig ett lass av kaffe och choklad. Underbart.

Åsa tycker att jag behöver kärlek, så hon gav mig goda hjärtan och rosa gerberas.

De omtalade tårtorna skulle äntligen inmundigas..

Sandra kom med på bild, men Rebecca hann smita. De ville ge mig presentkort på en ansiktsbehandling på salong Pure. Det behövs efter 28 slitsamma år.

Sofia och Elin var finfina i sina syndiga klänningar.

Sara var en liten aning ur fokus.

Tobi tog med sitt signum, the nipslip.

Jag var såhär nöjd och glad efter en underbar födelsedag.

Undrar om en cigarr kan göra mig sexigare.. hm.

I annat fall fungerar den utomordentligt för att smälla ballonger i ansiktet på lyckligt oanande poserande vänner.. ha ha.

Slutligen släppte alla spärrar. Marsipan stod högt på listan över begär. Några flickor skalperade den stackars tårtan och lämnade en skändad klump kvar till eftervärlden.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snygg du är!

danidanger sa...

Nah, tack!

danidanger sa...

Du är underbar, Åsa!

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Alltså folk som smäller ballonger i ansiktet på annat folk borde spärras in.

Anonym sa...

Är jag? Tihi... Tack!äsch då- Tycker du? Men du är väl för gullig.

danidanger sa...

Måhända jag verkligen är för gullig. Men sanningen ska fram, till vilket pris som helst!