fredag, december 22, 2006

all the way, Amanda!

Ha ha. Nu kan man köpa legoliknande dockor som föreställer Heatherettegänget. Coolast blev såklart Amanda Lepore. Perfekt komplement till de som redan köpt den andra dockan. Jag och Tobi! hade en galen vecka i New York. Festade med dem ett par gånger. Sjukt kul. Jag blev sjukt full. Spydde som en besatt senare på morgonen och väckte hela våningen. Man trodde det var apokalypsens fyra ryttare som kommit. Det trodde jag med. Ha ha. Spenderade dagen efter med att springa av mig all ångest i central park. Så fort jag ser Amanda numera så kommer känslor blandade av omåttlig skam och lite avsaknad över mig, när jag minns hur skabbig jag blev den kvällen.




Mental note to self: Ät mera än två bagels på tre dagar, öppen bar betyder inte att man ska halsa så mycket som möjligt, på så kort tid som möjligt.






Gratis är inte alltid gott. Iallafall inte på vägen tillbaka upp..

Inga kommentarer: