onsdag, december 27, 2006

To tattoo or not to do..

Här kommer en kommentar till ett inlägg hos min systerblog undergranskning.blogspot.com/ Visst är det så. Tatueringar är rätt passé. Tribaler mera än alla andra. Även om jag tveklöst är helt utan ånger inför den jag lät göra på mig själv, så hade jag inte gjort den idag. Fred Michalak har gjort det man inte borde, kunde slutat hur illa som helst. Men hur kan det här då vara så hett, men ändå så inte rätt. Aj aj. Nu vill man helst doppa honom i choklad och sedan slicka bort den, bara för att få se hans tatuering träda fram. Ok.. inte bara därför. Ha ha. Man kan ju inte låta choklad gå till spillo!

2 kommentarer:

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Men baby! Snygga tats är fortfarande heta- din är så att man kan dregla över den och förbanna den dag man föddes som kvinna. Det var mer ett inlägg om mitt dåliga omdöme. En groda liksom? Tänk vad hemskt!

danidanger sa...

Ha ha, honey bunny. Tack för det! Har räkat zappa förbi Miami Ink och spytt galla över allt vad tatueringar heter. Gränsen mellan tacky och urgrymt är hårfin..