tisdag, december 19, 2006

Somehow I do believe you...

'Ska jag ta bort bilden eller?' frågade den egentliga bloggförfattaren mig och anade mina preferenser när jag sagt att jag sett tjock ut på bilden med de två vita dildosarna.
'Nää.. Skit i det. Det finns värre bilder' konstaterade jag snabbt och tillät mig själv lida förnedringen.

Apropå förnedring så spelade jag och Daniel golf igår. Wii played a lot of golf and mii kickade Daniels rosaskimrande stjärt så att han blev ledsen och inte ville vara med längre. Jag blev Pro. Äntligen. Över tusen poäng.
Jag tror jag ska säga åt mamma att byta nummer på en gång. Eventuellt kanske vi får göra en adressändring till Pattaya också.

Enough with the groupies säger jag bara!

Usch.

What else is new?

Jag är fortfarande sliten, om än just nu mest mentalt efter att ha flashat större delar av mig (hoho!) för större delar av en stor publik. Inget jag ångrar, dock. Att dricka absint, bli skitfull och naken kasta sig över sina närmaste vänner måste jag nog klassa som en alldeles perfekt födelsedagsfest.

Idag ska jag in och lämna tillbaka flitigt använt party-equipment till Bauhaus på öppet köp och bli sådär underbart paranoid som jag alltid blir när jag är en ligist och förtjänar tio rapp med pingisracket över min rumpa.


Signed,

The polska ludret Olga.

Inga kommentarer: