onsdag, december 27, 2006

Pirater är vi allihopa!

Nu får det räcka. Nu slutar jag betala dyra penningar för sådant som jag lika lätt kan få gratis. Javisst. De stackars kreativa asen som jag rånar kanske lider av det. När jag är skitrik ska jag ge tillbaka. Håll ut. Jag kommer inte bli det när jag ruineras av min omåttliga aptit på mp3's. Har lekt lite hobbyhacker och fått till det.. min ipod är påfylld med Junior boys, Hot chip, The magic numbers, Tv on the radio, Regina Spektor och The hidden cameras. Wünderbart. Visste någon att den 19:e september är "Prata som en pirat"-dagen? Hur kul som helst. Alla vill vi vara pirater. Sno skatten och segla de sju haven. Kolla in http://www.talklikeapirate.com/ där får du alla tips som kan behövas när du ska hålla piratstilen och prata piratpratet. Peter Pan ska få så mycket spanking att hans stjärt kommer glöda röd genom de gröna tajtsen!

Inga kommentarer: