fredag, december 01, 2006

Var går gränsen för förargelseväckande beteende?


Jag vet att det inte är ok att springa naken offentligt. Men hur kommer det sig att det är acceptabelt att stinka som en bristfälligt ventilerad pissoar från nittonhundranittiosex med en död gammal hora som fortfarande ligger kvar i decimeterdjupt varmt vatten? Varför får folk se ut hur som helst? Jag blir ju arg! Räcker det till fällande dom? Kan jag utkräva skadestånd? Tur att jag läser en juridisk översiktskurs, ska fråga vid tillfälle.

Stackars Brtitney har visat en viss kroppsöppning lite för frekvent senaste tiden. Folk börjar snacka. Kan det bero på hennes nya bästis, eller har hon insett att det inte är lönt att dölja sin beundran av musfluktaren #1 Viktoria Silvstedt? Äh, jag tror hon har svamp och ordinerats av doktorn att lufta den ordentligt. Frågar man så visar hon nog upp ett intyg. Gud vad skönt att fundera på det här istället för att göra det jag borde; städa. Min disk luktar illa. Som en blöt gammal .....

Inga kommentarer: