torsdag, december 21, 2006

Emma säger..

"Nu bär det av till skolan. Klockan tickar på och jag ska gå till stationen utan att halka vi får se hur det kommer att gå om jag kommer att lyckas vilket vi får hoppas. Vädret utan för mitt fönster är soligt och inte så mycket moln på himlen så skönt. Sista dagen i skolan 11 - 14. Vi ska käka tapas i skolan idag. Gott eller? Nej nu blir det att springa ner till tåget. Hemma ikväll efter en massa julshopping och färgat systers hår och hennes kompis + kanske satt i lite löshår på de två tjejorna."

Jag hade lite dåligt samvete och kände mig som en usel människa, som vägrar följa de grammatiska regler som mina svenskalärare undervisat mig i, sedan läste jag Emmas blog och skakade av mig allt. Hon är hur kul som helst. Det är som att se en olycka ske. Man lider, men kan inte slita bort blicken. Om Dirty Sanchez varit en liten knubbig tjej från Mölndal, så skulle de varit Emma.

http://emma86.blogg.se/

Emma, om du läser det här. Förstå mig rätt. Jag älskar din blog!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! You very very mean man! :) Men jag kan inte neka till att jag står på din sida till fullo. :)
// Partner in crime