onsdag, december 13, 2006

Materialist, javisst!

Scrollar ner lite på min lilla blog och inser till min fasa att jag har varit väldigt enkelspårig. Det mesta har ju handlat om saker att handla. Jag skyller det på prejulstress. Det är Jesus fel, eller vem det nu är som får mig att maximalt belasta mina kreditkort i december. Jag har heller inte ens skrivit om en bråkdel av alla prylar jag övervägt, eller köpt. Det ska ju vara lite sulplice för dem som får dem. Kan säga såhär. Jag skulle gärna få presenter av mig. Jag är kungen på paket och jag älskar att ge bort dem. Så, om du väntar dig att få något av mig. Get your hopes up. Du kommer inte bli besviken!

En affär som inte fick ta del av min julklappsbudget var denna, men den lyste upp min vardag genom att få mig att skratta gott och rått. Klicka på bilden och se den större. Något säger mig att det inte jobbar många bögar där, snarare killar som sitter uppe hela nätterna med World of warcraft på näthinnan och luktar gamla ostbågar, men så är jag väldigt fördomsfull också.

Inga kommentarer: