måndag, december 18, 2006

Hej hej dagboken


Jag sitter hemma på föräldragården och får pikar om att min blog inte uppdaterats på flera timmar. The pressure. Ha ha. Man får väl skylla sig själv som är så underhållande att man saknas när man är borta!

Anledningen till att jag är här, är att min mamma fyller år idag. Hurra hurra! Hon fick ett halsband av Efva Attling av mig. Diana, jaktgudinnan är avbildad på det. Hon blev mäkta glad. Riktigt kul.

Sedan gjorde jag blundern att ge en present å mina gudsöners familjs vägnar. Glömde helt att det skulle vara kombinerat julklapp och födelsdagspresent. Oops. Personligen tycker jag inte att det var någon fara. Hon blev jätteglad, och nu försvann den inte i mängden av gåvor som byter ägare på julafton. Men jag förstår min systers snopna ton när hon hörde vad som hänt. Hon ville ju såklart överräcka gåvan. My bad.

Det hon fick var iallafall en filofax i rött kalvskinn. Riktigt fin.

Inga kommentarer: