tisdag, december 26, 2006

Det är över nu.

Det är officiellt. Julen är förbi. Aldrig är det så långt till nästa jul, som det är nu. Om det inte är ett skottår i intågande, då. Men det borde ju vara underförstått. Ska sluta vara övertydlig. Något att lova på söndag, kanske. Jag lovar att bli mer diffus. Hm. Vore något jag kan hålla. Lite suddiga kanter skulle jag nog mår bra av. Bli ett mysterium. Nu kan jag ju studeras i detalj, läsas som en öppen blog. Äh, tror det är bättre ändå. Man tröttnar på folk, när tror att de är så jävla hemliga. Som om de har saker att dölja. Kom över dig själv. Det är inte attraktivt. För det mesta är det bara patetiskt och visar på en tydlig brist av självinsikt, om man tror att folk verkligen bryr sig så mycket om de löjliga så detaljer man vägrar yppa. Spotta ut det. Vad det nu är. Skriv det i en kommentar till det här inlägget, vettja. Lovar att inte hänga ut det till allmän beskådan.. om det inte är riktigt saftigt, vill såga. Ha ha. Tänkte egentligen skriva om att julen tog slut. Men varför då? Alla vet ju det. Det blev bättre såhär. En uppläxning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En gång när jag var liten så bajsade jag mig själv i handen och tittade igenom noga vad det var för något jag hade tuggat ordentligt; och vad jag också borde jobba lite mer på.

Majs och lingon var svåra att nafsa sönder.

danidanger sa...

Haha! Jag som trodde jag var den enda!